جمعه, 7 اردیبهشت 1403
منو اصلی

 

استاندار کرمان

 

صنعت خودرو اشتغال پایداری برای منطقه بم ایجاد می‌کند

استاندار کرمان گفت: صنعت خودروسازی می‌تواند اشتغال پایداری برای ۲۰ هزار نفر در منطقه بم ایجاد کند.  

به گزارش اخبار خودرو به نقل از فارس ،علیرضا رزم‌حسینی ‌عصر‌ امروز در نشستی با مدیران کارخانجات‌ خودروسازی‌ منطقه ویژه‌ اقتصادی ارگ جدید ‌بم، اظهار ‌داشت: در برنامه ششم توسعه محورهای گردشگری،  کشاورزی، معدنی و خودروسازی برای استان کرمان مشخص شده و با توجه به اهمیتی که شهرستان بم در بحث خودروسازی دارد، لازم است تا حمایت‌های لازم از این صنعت صورت گیرد.

وی تاکید کرد: به لحاظ وجود این صنعت توسط بخش خصوصی‌ در شهرستان بم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم، صنعت خودرو می‌تواند اشتغال پایداری برای ۲۰ هزار نفر در این منطقه ایجاد کند.

رزم‌حسینی تصریح کرد: رای مردم در ۲۴ خرداد به دولت تدبیر و امید سبب شد تا لغو تحریم‌ها به خوبی پیش رود و به زودی انجام شود تا مردم ثمره و نتیجه آن را ببینند.

استاندار کرمان با بیان اینکه آماده‌ایم تا در مورد رفع مشکلات هر کاری انجام دهیم، افزود: دومین بازدیدی است که از این مجموعه انجام می‌دهم و امیدوارم شاهد توسعه هر بیشتر صنعت خودروسازی در این مجموعه باشیم.

به گزارش فارس در این جلسه مقرر شد تا بدهی مالیاتی کارخانجات خودروسازی ارگ جدید بم به لحاظ مشکلات اقتصادی پیش آمده بر طبق قانون به صورت اقساط پرداخت شود.

همچنین مقرر شد تا بانک صنعت و معدن نیز در مورد سرمایه در گردش و اعطای تسهیلات همکاری لازم را به عمل آورد.

منبع خبر: